ANA-HAT ofkelisirin takı takmayı hiç sevmeyen birisi olarak evin içinde takmıyorum ama dışarıda çok rahat kullanıyorum varlığı yokluğu belli değil 😊🌸
ZMK ofkelisirin bu değilde 3 mm incecik hafif bombeliler daha hoş duruyor bunları pek beğenmiyorum mesela bu zende 1900
UraSsmom ofkelisirin Yaa o kadar beğendiğim bi model ki. Alyansımı değiştirirken ilk almak istediğim, ama kuyumcu sağolsun abla bu çabuk çizilir diyip gözümü açmıştı. Çizilince de çok çirkin oluyolar 🥲
UraSsmom ofkelisirin Böyleli bişey cnm, senin paylaştığın kesinlikle çok daha hoş ama ah işte kullanımına çok dikkat etmek lazım 🤭
ofkelisirin UraSsmom aynen öyle sizinki de şık rahat kullanılır kahve de afiyet olsunn ben içemedim henüz 😅😅😅