Merhaba kızlar. 43 günlük kızımda kasık fıtığı çıktı. Dün doktora gittik. 2 Şubat’ta ameliyat dedi. Çok korkuyorum. Yaşayan varmı bu durumu. Süreç nasıl ilerliyor. Tehlikeli bı ameliyatmi. Daha çok küçük bebeğim nasıl atlaticak ameliyatı 😔 tecrübe eden varsa lütfen yazsın😞