Msl- benımki de oyle , cabuk emıyor , yogun süt geliyorsa işi bitince de bırakıyorr hemen , ama emzik vermeye başladım emme süresi arttı gibi , vermesem daha iyi tabi. Kilosu da var her ay 1 kilo aldı , 4 aylık , kılosunu takip ediceksin doyup doymadıgınj