Kardeşim sokak ortasında daha göbek bağı duran yavru bi kedi bulmuş annesini baya bekledi ama gelmedi sanırım ya öldü yanda terk etti bebek gayet sağlıklı ama annesini istiyor. Özel biberon ve mama aldık ama içmiyor iki çekip bırakıyor deli gibi bağırıyor anne memesi istiyor belli ki. Denizli’de oturuyoruz süt anne bulmamız lazım nasıl buluruz akıl verin nolur ölücek yoksa