fatma-dll Merhaba kızlar 2 aylık bebeğim var.Büyüklerim bana saçını tarama kafası çok yumuşak dedi.Ama saçına yapışan bi kaç şey gördüm sertti elime gelmedi kesip aldım ve sanırım taramamaktan oldu siz tarıyor musunuz ne zaman taramaya başladınız 💗
Deletedmom789 fatma-dll saç varsa taranır, yenidoğanken benimkilerin saçları yoktu, çıkmaya başladıkça fırça ile taradım. Bahsettiğiniz şey konak da olabilir, banyo yaptırdıktan sonra yağlayın, dişli tarak ile ters yöne doğru tarayın 🤲🤲
UzncMom fatma-dll oğlum çok saçlı doğdu canım hastaneden çkıp eve geldiğimizden beri günde 2 kez tarıyorduk eşimle sonuçta yumuşacık oluyor niye taranmasın ki dolaşması daha mı iyi 😇Hem bebişte rahatlar
asiltonunmommysi fatma-dll saçı varsa tara tabi canım bu yumuşak kıllı taraklardan almadın mı? Büyükler fazla fazla gereksiz konuşuyor bu konularda ben duymuyorum