Kizlar böyle olan var mı bebeğim 10 buçuk aylıkken zaten adimliyordu 11. Ayında yürüdü tam sevindim derken normal yürümüyor nasıl anlatsam v şeklinde açık bacakları düz basmiyor geçer merak etme dedi doktor ortopediye goturdugumde geçmedi 14. Ayın içindeyiz bazen doktorlarda başından savabiliyor maalesef boyle olan var mı goturmelimiyim acaba