Merhabalar kızım 17. aydan itibaren kakasını yaparken söylüyor . çişini söylemiyor ama , bende daha erken ve havalar soğuk diye 2 aydır erteliyorum . Acaba nasıl başlamalıyım söylediğin de mi tuvalete götüreyim yoksa gün içerisinde sürekli götürüp yavaş yavaş alışmasını mı sağlamalıyım, nasıl bir yol izlemeliyim bilemiyorum yardımcı olur musunuz ?