Masallllimmm Merhaba annelerim. Dogum parası ve çocuk parası ayrı ayrı şeyler mi ? Ve ayriysa ikisi de ne kadar
TosbikAnnesiiiii Masallllimmm birini sen alıyorsun ptt den diğerini de eşin alıyor canım aylıkla beraber
Masallllimmm TosbikAnnesiiiii eşime 232 ₺ süt parası yatti Bana da PTT den 300₺ doğum parası yatmis. Ayriyeten birde cocuk parasi var mı?
Busraa3535 Masallllimmm süt parası nasıl yatyo acaba napmak gerek nasol basvuru yapıoz. Ben 7 ay oldu yapalı dogum ama böle bsy duymadm 300 ₺ basvuru yapdm ptt ama
TosbikAnnesiiiii Masallllimmm yok canm zaten iki tane birini sen diğerini eşin alıyo çocuk parasını da bildiğim kadarıyla ihtiyacı olanlar alıyor çocuk 18 yaşına gelene kadar