Ben de satış yapıyorum . Daha çok kızımın küçülen kıyafetleri. Dolabımda etiketli ürünleri bile kalmış öyle küçülmüş . Ayakkabıları aynı şekilde . Benim sözümde nişanımda giydiğim elbiselerimi koydum . Bikini mayo , bebek bakım ürünleri , oyuncaklar . Kızımın philips avent emzikleri vardı onları bile sattım . Ama dolap kesintisini o kadar arttırdı ki insanlar ikinci eli bile alamıyor artık 😢