Arkadaşlar merhaba, ben 3 ay önce doğum yapmıştım vajinamda et parçası vardı neyse doktorum muayene yaptığında iki parça olduğunu söyledi küçük bir ameliyatla bunları alicagini söyledi yarın gidicem ama doğumdan sonra şansa ilk kez adet oldum bugün 3.gunum 4. Gunumde doktora gidicem. Adetliyken bu ameliyat yapılır mı yani doktor yapar mı yoksa başka zamana mi erteler ben köyde yaşıyorum yapamayacaksa boşuna gitmek de istemiyorum.bir bilgisi olan var mı ??