Mama sandalyesi en gerekli onun dışında gerekli hiçbir şey yok bence. Mama kaşığıdır. Mama kabıdır. Cam rendedir. Önlük falan. Doğru düzgün kullanmadım. Önlüğü sürekli çekip cırtlarını açıyor. Takmıyorum. Meyve koyulan Oioi marka süzgeç tarzı bir şey var. Bir kere kullandım zaten temizliği zor attım kenara. Mama kaşığını aramıyorum bile, tatlı kaşığı, çay kaşığı kullanıyorum. Alıştırma bardağı falanda almadım. Suluk aldım ama onunla da boğazına kaçırıyor normal çay bardağıyla çok daHa kolay içiyor. Buharda pişirici onu da almadım çok gereksiz bence. Analarımız buhar da mı pişirdi sanki. İlk tadımlarda suda haşladım verdim. Bebeğim 9 aylık. Çok kısa süre kullanılacak şeyler. Hevesiniz varsa yine alın ama maddi olarak gücünüz yoksa eksikliğini hissetmezsiniz. Bunlar benim fikirlerim tabi. En iyi siz bilirsiniz.