Anna04 Merhaba hanımlar bebeğim 2 ay 22 günlük ve iki güne bir kakasını yapıyor ve dolu dolu yapıyor acaba bağırsakları gelişimini tamamlıyor o yuzden mı doktorumuza gidemedik soramadım bu durumunu bilgisi olanlar ?