Semihinannesi yok kuzum ya nerde öyle eline verince susup yemeler…. Hey yavrum hey eline ne versem saçına başına sağa sola sürüyor her yer kirleniyor yemiyor üstelik 🤦🏻♀️ Yürüyor şimdi elini iki defa çekmeceye kıstırdı, bende kenarına bez koyuyorum artık tam kapanmıyor çekmeceler napim. Az önce babasının komodin çekmesinde kalem bulmuş , komodini bizim yatağı çarşafı boyamış 🥺🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ya bir de yanındaydım bir an dalgınlığımda 1 dk da yapmış 😔🤦🏻♀️ O da keçeli kalem pfff 🥺 komodin aseton ile çıktı şükür. Çarşafı yatağı da yeşil sabun kaynak su ile çitiledim iyice onlar da az kaldı boya çıkmadı 🙁 herşeyi geçtim elini kazağını babannesinin aşkla işlediği yeleği de boyamış üstünde onlara da uğraştım bir sürü. Huysuz geldi huysuz gidiyor ya. 4 aylıkken de ağlardı kucağında gezdir diye. Sabah 8 den gece 00:00/01:00 e kadar kucağımda odada turlardık bacaklarım yanardı ağrıdan artık yattı mı bağırırdı 🙁🙁