Buseennar bence 4saat çok kesinlikle 2saatte bir uyandirilmasi lazım bebeğin kan şekerı düser sarilik olur veya kilo kaybı olur 3.ayına kadar geceleri 2-3saatte bir doyudum şuam benimki nerdeyse 4.ayı bitcek 3saatten fazla uyumaz aciktiğinda kendi uyaniyo artik