buurcuo Ben bu tarz olduğunda poposunu kulak çubuğuyla uyarıyorum ya bebe vazelini yada zeytinyağı sürüp. Öyle yapıyor ve rahatlıyor.
(Ben doktoruma bunu danıştım abartmadan gerekli hallerde yapabilirsin ama çubuğu içine itme tahriş olmasın demişti. Bazıları yapma taraftarı değil bebek buna alışır diye. Her kakasında tabiki yapmayın böyle acı çekerken yapılması bence rahatlatıyor. Ağlamaktan ne uyku ne emme hiç bişey kalmıyor çünkü. Özetle yarar zarar oranını belirleyip yapmak sizin kararınız 💁🏻♀️)