Hyryygt merhabalar. Çok geçmiş olsun. Bizde Ekim ayında covid olmuştuk kızımla 3,5 yaşında oda. Önce bulantı kusma şikayetiyle başladı belirtisi sonra şiddetli karın ağrısı iştahsızlık ve uyku hali oldu ama ateş hiç olmadı bize de serum takıldı hatta karın ağrısı için röntgen falan çekildi. Ama serumdan sonra ertesi güne hiç bir belirtisi yoktu. 1 ay falan hep karnım ağrıyor diyerek gezdi tabi🤷♀️