Bebegime ek gidaya baslayali bir ay kadar oluyor. Sabahlari kahvaltisini hazurladigimda ilk kasik geldiginde bile öğürmeye basliyor halbuki püre seklinde veriyorum ürünleri zar zor yedirmeye calisiyorum hergün. Bebegim 6 aylik bu arada ne yapmam gerek