Herkese selamlar kızımın 4. Ay aşısı ve rotavirüs aşısının 2. Dozunu yaptırdım dün sabah. ateşi 38 ve düşmüyor ne yapabilirim neler yapayım bi öneriniz var mı çok tedirgin oluyorum yükseldikçe uyumuyor hiç hep ağlıyor gece boyu ayağımda sallayarak uyudu indirince uyandı hep ne yapabilirim