Ozlem2904 elını emmesı ac oldugunu gostermez cnm elını emıyor dıye emzırmene gerek yok, doluluk gıdıyor memede rahatlama oluyor o sertlık gıdınce zaten bebek kendı ceker bıtınce aglar doymadıysa dıger memeye gecersın dk olarak bellı bır suresı yok benımkı en fazla 5 dk emer mesela ama hızlı emer kımı bebek de 15 dkda bosaltır bunu tam anlamayamayız