Kahve_kokusu Bebegim 4.ay 13 gunluk once hevesi var gibiydi simdi yok yan dönmüyor ben onu birde hic yuz ustu yatirmadim oyle yatirinca kafasini tutuyor cok sukur ama sıkılıyor hemen kolarini yana acip biraz bekleyip agliyor istemiyir normal mi boyle olmasi.
minikyavrumm Kahve_kokusu bizimki 5 ay 26 günlükken döndü her çocuk farklı kimisi geç döndü diyo kimi erken sağlıklı olsunlarda elbet bi gün dönerler
Tuti29 Kahve_kokusu benim kızım da 4 ay 11 günlük aynı bizimde yüz üstü durmayı hiç sevmiyor 1 dakika zor duruyor. Sağa sola dönme meyili var ama dönme daha olmadı
meltemmm1999 minikyavrumm öyle ama canm bununda bir zamani vae diyor doktorlar eger gec donerse gelisim geriliginden suphe ediyorlar en gec 6.ayin sonunda tam olarak donmelerini bekliyorlar
Kahve_kokusu Teşekkür ederim ilk evladim olunca merak ediyor insan. Internet sitelerinde gelisimi icin bu ay donmesi gerek diyince aklima takildi.
meltemmm1999 Kahve_kokusu canm bu ay donmesi gerek diye birsey yok yani kesin donmesi lazim degil bebekler 6 ayin sonunda tam olarak donmelerini bekliyorlar doktorlar 6 ayi bitirmis ve hoc donmuyorsa ozaman düşün bunlari merak etme