Gizo Eşim aldı kendine 450 tl verdi 3 gün kullandı çok aç kaldığı için halsiz düştü yani ona verdiğimiz paraya 1 hafta dışarıda yerdik 😂 o yüzden emziren anneler kullanabilir diyorlar ama ben çok sağlıksız olduğunu düşünüyorum ayrıca emziren anne zaten emzirme sonrası halsiz oluyor yemek yeme ihtiyacı geliyor bunda öyle bir şey de yok günde 1 öğün yerdi eşim mesela. Adamın psikolojisi bozuldu.