Merhaba güzel anneler. 22 günlük bir bebeğim var. Doğduğundan beri meme reddi yaşıyorduk, 16. Günde aventin small boy silikon göğüs ucu ile emmeye başladı bebeğim. Burada post açmıştım sizin desteğinizle aştım bu süreci.
Sorun şu ki silikon uca çok alınmadan bırakmasını istiyorum ve çalışmalara başladım. Emerken önce uçsuz veriyorum kabul etmezse uçla biraz emdikten sonra tekrar uçsuz veriyorum bu şekilde tekrar ediyorum. Ama uçsuz emse bile çok az emiyor uçla emdiği gibi aktif emme yapmıyor. Ayrıca kusması çok arttı ve uykuya damakta zorlanıyor yatağına yatirdigimiz anda elini kolunu oynatmaya başlıyor ve kendini uyandırıyor. Bunların benim silikon ucu bıraktırma calismamla ilgisi var mı bilmiyorum bunlar olunca bıraktırmak da gelmiyor içimden yardımlarınızı bekliyorum güzel anneler 🙏