Bebeklerde alerji sebebi ayrılık travması olabiliyormuş. Genelde doğum sonrası küvözde kalan bebeklerde alerjiler oluyormuş. Bebekleriniz uyurken başını okşayarak onu terk etmediğinizi hep yanında olacağınızı söyleyin. İyileşme krizlerinde tüm vücudu tatlı bir alerji belirtisi gösterebiliyormuş. Denemekte fayda var. Benim bebeğimde de mukuslu gürültülü kaka vardı ama kandan emin değildim. Doktora gösterdim normal dedi. 20. günde baslamış fışkırır tarzda kusma var mıydı falan diye sorguladi. Diyetinizden bir şeyleri çıkarınca da alerjik kalabilir ve bir çok besin kesildiğinden gelişimi yavaşlayabilir dedi. Ciddi egzema, pişik, beslenememe, günde 4 kere falan ishal, sürekli fışkırarak kusma, uykuya direnme(atak dışı), huzursuzluk, kolik dışı aşırı gaz yani gelişiminde ve kilo alımında gerileme vb. belirtiler olmadan diyet uygulamayalım dedi. Bazen makatta çatlak olduğundan kan geliyor ona da dikkat edin.