Buket_D Herkese günaydınlar, 2.5 aylık bebeğimin burnunu açmak için seruö fizyolojik ile otri bebe kullanıyorum. Ama tabi ki çok ağlıyor. Sprey kullanan var mı? Varsa kullanımı nasıl ve memnun musunuz? Teşekkürler