Ağlamaktan içim çıktı.Bebeğimin boğazına 2 gün önce ceviz kaçmıştı endoskopi yaptılar o günden beri ateş,iştahsızlık ve ciğerinde hırıltı var.Doktora geldik bronkoskopi yapılması lazım dedi.Anestezi yoluyla akciğerlere inilip bi parça kaldıysa almaları lazımmış.Sonrasında spazm veya kalıcı hasarda olabilir bunlar hep risk dediler.Çok sevimli bi işlem değil dediler :( Riskleri varmış.Kafam beynim durdu Allah rızası için dua edin napacağımızı şaşırdık.