Kızlar bebeğim 4 ay 7 günlük
3 buçuk aylıkkende olmuştu burnundan cok hafif kan gelmişti doktora gittiğimizde içerde kanama yok darbemi aldı yoksa soğuk havayamı cıktı dedi dedim yok sonra bugünde uyandığında hafıf kanlı pislikler ve içinde kan vardı ve dudağıda çatlamış kann vardı dudaktaa böyle yaşayan oldumu ne yapmam gerekiyor