minnakannesii Doğumdan 3 ay sonra adet oldum ama sonraki ay olmadım düzensizlik olmadı normal mi doktora gitmeli miyim böyle 1 ay olup 1 ay olmayan var mı
Mimoza_cicegi minnakannesii Doktorum banada aynısını dedi 3 ay oldu doğum yapalı bir ay geldi ikincisi gelmedi düzensizlik olabiliyor
Elifinannesiiiiiiiiii minnakannesii doğumdan sonra 3 kez regl oldum 4. Olmadı 7 bir hafta gecikti hamilelik durumu yok düzensizliknoldu sanırım
Yeni_anne12 Bence normal diyil. Ben emzirmediyim icin her ay normal adet gordum. Spiralla korunmuyorsaniz doktora gidin bence. Hapla korunsanizda hamile kalma şansı vardir