bgcnpryy Bizde yaşadık göz doktoruna gittik onun verdiği damlalar geçirdi masaj yaptık bı de zor bir süreçti sürekli akıntı geliyordu gözlerinden çapaklanma oluyordu pamuğu ılık suya batırıp hafif hafif siliyordum aynı pamuğu suya tekrar batirmadan , bir buçuk aylıkken başlamıştı 3 ayliktu sanırım gectiginde de çocuk doktoruna götürdük aile hekimine götürdük keşke göz doktoruna daha önce goturseymisim diyorum