Kızlar ilk bebeğim tecrubesizlik işte 2-3 aylıktan beri kilo almayınca biberonla mama takviyesi yaptık sütüm gayet vardı ilk zamanlar üzerim basım akardı yani hep kıyafet değişirdim şimdi öyle değil poff diye söndüler gibi . Neyse böyle alışınca benim kız uykuya geçeceğinde.falan mamaya duslesti biberon vermek için bağırıyor biberonu görünce heyecanlanıyor. Beni de haliyle gündüzleri gözü açıkken emmiyor gece uyku sersemi 3-4 kez emiyor . Gündüzde yeni uyanmissa bazen tutuyor memeyi . Haliyle çalıştığım için gündüz öğlen 2-3 te evde oluyorum mecbur biberonla mamayla besleniyor ek gıda vs de var tabii . Ama sağsam da 30 CC anca çıkıyor iki göğüsten. Demem o ki ne yapsam kızlar yani çalışınca biberonu bıraktırsam bakıcı nasıl yapacak nasil uğraşacak bı yandan iyi mu oldu biberona mamaya alışması sizce ? Kafam karmakarışık nasıl yol izlemeliyim sütüm de azaldı mı diye endişe ediyorum sağsam az çıkıyor . Çok dertliyim yol gösterin lütfen moralim çok bozuluyor gündüzleri işten gelince emmeyince geceye kadar kendimi kötü hissediyorum beni aramıyor gibi geliyor.