Mugemir nisa hastanesinde mehmet doğan var kbb doktoru benim bebeklik doktorumdu şuan 24 yaşındayım bu yaşa kadar hep ona gittim halende ona gidiyorum yeni bebeğim oldu bi sorun olursa yine ona götürürüm doktordan öte amca oldu benim için eğer iyi bir doktor arıyorsanız gözü kapalı tavsiye ederim 3 ayda bi kulaklarımdaki sorundan ötürü gidiyorum hep, geniz eti ameliyatımıda orda olmuştum 8 yaşında yani diyeceğim o ki bi kere gittiğiniz zaman birdaha başka doktora gidemezsiniz ☺️