Oğlum 10 aylık, bende yaklaşık 4 aylıktan beri sallıyorum. 4 ay atağı sessiz uysal olan bebeğimi sürekli ağlayan mızmız bir bebeğe dönüştürdü😢 10 aylık şu an ama hala o kadar huysuz ki, gece uykusu berbat. Neredeyse saat başı uyanıp ağlar tekrar uyuturum. Ne bileyim uyku eğitimi bizde işe yaramaz diye çok umutsuzum