Sedaekrem Bebek bezi ıyı mı kotu mu geliyor popoda kızarıklık kakayı ıcıne cekmıyor sanki bazende tasırıyor sırtına (sleepy 3 no )
Purpura26 Sedaekrem Sleepy değişti mi acaba ya. Benim de 6 aydır pişik olmayan oğlum,yeni paket açtım ve pişik oldu
Bebegimicin1 Sedaekrem sllepy eskisi kafar iyo degil ve zaten sleepyden herkes o konuda sikayetci sizdirma tasirma yapmasindan
Sedaekrem Purpura26 poposunun orda kızarıklık var cok şey yapmadım kakası cısı tahrıs etmiştir dedım Biraz bekledim psık onleyıcı kullandım ama gunduz tekrar bakacam bu arada kac saate bır altını degısrırıyısunuz sız
Purpura26 Sedaekrem Saat olarak hesaplamadım hiç. Çizgi maviye dönünce değiştiriyorum. Hep böyle yaptım 6 aydır.