Maryyy sezaryenle yakından uzaktan alakası yok.tabi senin miyomun nerede bilmiyorum ama,benimki dış sağ tarafındaydı.
Öyle büyük kesik vs yok.Zaten genel anestezi ile oluyor.Sağ ve sol kasığımdan ve göbek deliğimden delik açtılar,ordan cihazla girip aldılar.kesiklerin hepsi parmak ucu kadar.bir gece hastanede kaldım,orda sürekli ağrı kesici iğne yaptıkları için acı ağrı pek hissetmedim.sadece kalkarken vs sıkıntım oldu biraz.ameliyattan akşamüstü çıkmıştım gece sondayı çıkarıp yürüttüler.eve çıktığımda da bir hafta kadar yatıp kalkarken ağrım oldu ama içten doğal olarak.ben sezaryen olmadım ama tahmin edebiliyorum,yakından uzaktan alakası yok.20 gün sonra kontrole gittiğimde hiçbir şeyim kalmamıştı.normal hayatıma döndüm her anlamda.hiçbir şey anlamadım ameliyattan yani.