Merhabalar
Bebeğim 3 ay 8 gunluk
Alıskanlık olmus saatimi kuruyorum 2-2,5 saatte bir uyandırıp emziriyorum geceleri, gündüzleri de aynı sekilde saat aralığında emziriyorum. Doktor bu kontrolümüz de bir sey demedi daha önceki kontrollerimizde 3 saati aşma 2 saatte bir emzirebilirsin dediği İcin böyle devam edıyorum
Simdi ayı ilerledi 4. Ayımızdayız Allah izin verirse,, sizler bu aylarda kaç saatte bir emziriyorsunuz normali ne bu işin acaba ben azıcık uyuyakalsam 3 saati azıcık gecsem kötü hissediyorum acıkmıştır diye