_prensesannesiyim Gece boyunca uyuyan sadece süt için gözü kapalı bni arayan kızım gitti yerine uyumayan saate bir kalkıp huzirsazlanan bı kız geldi normal midir ne zaman gecicek bu süreç
_YanakReisinAnnesii _prensesannesiyim 6 aylık olmak üzereyiz hâlâ 4. Ay atağı etkileri son gaz devam ediyor 😬🥺😒
_YanakReisinAnnesii _prensesannesiyim umarim siz de etkileri kalıcı kalmaz bizde kalıcı kaldı galiba düzelmek bilmedi 🥺😩😂😂
rua_da_senhora_das_verdades Evet normal. Benim oğlumda 1 hafta falan sürüyor bu ataklar. Şu an 7 aylık. Dune kadar 7.ay atağı vardı 😅