Sifa006 4 aylık bebeğim ateşi var başında sadece gecmiyo napabilirim 2 seferdir calpolden sonra kustu korktum eşim pozitif cikti
Emelingoo Sifa006 doğrudan acile götürün. Biz de aynısını yaşadık. Doktor ilaç yazdı çok şükür çocuk iki günde topladı (5aylık) biz üç hafta oldu hala toparlanamadık.
Ozgeakah Sifa006 endişe etmeyin benim kızım da 40 günlükken geçirdi 1 gün ateşlenmişti ve sadece kafası çok sıcaktı ılık duş aldırdım calpol bile vermemiştim eğer çok yükselip düşmezse götürün
Zeynebinannes Sifa006 kızımın dün sabahtan beri 38 doktora gittik orda serum takıldı düştü gece uyuyunca tekrar arttı şimdi yine 38 çok korkuyorum 😐