Denizeslemm Kızlar kızım 2 buçuk yaşında sanırım idrar yolu enfeksiyonu oldu çişini yaparken ağlıyo çok doktora gitmeden geçer mi acaba çünkü asla ilaç içmiyo gitsem de bi faydasını göremeyecem
Ozgeakah Denizeslemm ilerler ve böbreklere kalıcı hasarlar bırakır mutlaka götürün birşeyin içine falan katmayı denersiniz doktorla konuşup