Hacerrr32 ben 120 cc iciriyordum 1 çay kaşığı koyuyordum 30 cc ye de 1 2 damla yeterli olacaktır, evet sadece vanilya şurubuyla icti pekmezde denedik ama onu içmedi surupla da 3 gün verdim sonra bıraktım sadece mamayı icmeye devam etti , bebeginiz ne kadarlık acaba küçükse eğer daha çok kabullenir