RainOverMe Esoca38 eskı paket 1-2 bedenler cok guzeldı 3 numaradan sonra ıcı renklıydı ondan memnun kalmadım bıraktım. Gelınımız alacaktı ama paketler degıstıgı ıcın fıkrımız yok😵💫 tesekkur ederım🌺