3 gündür falan korona ondan bana gecti. Bebegimin Öksürüğü bugun dahada fazlalastı prospan veriyordum balgamı söksün diye ama balgamı sökemiyor şuanda nefes alısverisleri düzensiz bi hızlı alıyor bi yavas cok korkuyorum bebegi korona olan ve bana yardımcı olabilecek olan varmı üstelik bebeğim 30 haftalık dogdu bu yüzden de korkuyorum