mamanveutdormir tamamen aynı durumdayız başlığı görünce aa ben dedim🙂kızım 3ay 24günlük,doktorumuz 3aylık kontrlümüzde önmüzdeki ay başlarız artık tadımlara dedi tamam detaylınkonusuruz dedim ama asla hazır hissetmiyorum,bana küçük geliyor daha kızım ek gıda için,3aylıkken 5750ydi kilosu boyuds 57cm,hiç ammedik hep mamayla besledndik,gelişimi evet iyi ama henüz herşeyi tutmaya çalışma vs yok yeni yeni uzatılana elini götürüyor,ama ben 5.aydan sonra başlyacağımı düşüniyorum