Anne888 Kızlar test yaptırdım pozitif çıktı bebeğim de covid mi ? Mama alıyor sadece ? Tavsiyeleriniz var mı ?
Cigdeem Anne888 bnde temmuz ayında covid oldugumda bebegimi emziriyordum sürekli dip dipe oldugumuz için 2 gün sonra ondada belirti çıktı ve pozitifti bol bol besin uyku dinlenme
FiltreKahve Anne888 ben korona olduktan 2 gün sonra kızlarımda korona olmuştu ateşle başlamıştı ama 1 gün ateşlendiler sonra geçti gitti. Bol bol vitamin takviyesi dinlenme olarak geçirin günlerinizi
27temmuz2021 Anne888 geçmiş olsun benim de eşim pozitif ben negatif çıktım ama eşim oğlumu öpmüştü inşallah oğlum da yoktur bişey bende sadece mama veriyorum.Allah evlatlarımızı korusun🤲
Fatmanrxx27 FiltreKahve Merhaba çocuklarınızda öksürük oldumu eşim ve ben pozitif çıktık 2 yaşındaki oğlumda ates ve öksürük var büyük oğlumda 5 yaş karın ağrısı siz nasıl süreç geçirdiniz cocuklara test vermedik biz ama
Mehmetaslan YelizNis testi izolasyon ekibimi alıyor çocuklardan şuan öğrendim pozitif çıktığımı 2 yaşında oğlum var onun için soruyorum geldikşerinde talep etmek adına
Anne888 cnsymn Yani bebeğime test yaptırmadım ama bu sürecte sürekli yan yanaydım beraber uyuyoruz zaten 2 gün sabahları ateşlendi
FiltreKahve Fatmanrxx27 çocuklara biz de test vermedik çok şükür öksürük olmadı bizde sadece iki gün ateş ve burun akıntısı vardı o kadar
YelizNis Mehmetaslan biraz gec gördüm yazdiginizi biz acile götürmüştük orda aldilar covid servisinde.