KaganinAnnesi26 Merhaba öncelikle geçmiş olsun bende kolonoskopi oldum oğlum 7 aylıktı bana 8 saat emizremezsin dediler ve oğlum biberon hiç almamıştı memeye aşıktı çok zor bir süreçti oğluma ne verdiysek almadı ağlamaktan helak oldu.Ben Üniversite hastanesinde olmuştum kayıtı alan kadın bende oldum çıktıktan iki saat sonra emzirdim bişey olmadı dedi,valla baktım çocuk çok helak olmuştu ağlamaktan sesi kısılmıştı göğsümdeki sütleri sağdım lavaboya daha sonra emzirdim bişey olmadı şükür