Merhaba kızlar :) ek gıdaya başladığımız günden beri yumurta sarısı ve peyniri çok güzel yiyordu ama 11 aylıktan sonra ağzına dahi sürmedi tiksiniyor ve direk çıkarıyor şuan 1 yaşında kızım yumurtayı nasıl sevdireceğimi bilemiyorum kimi zaman omlet yapıyorum onuda pek iştahlı yediği söylenemez sabahın köründe gerçekden özene bözene hazırladığım kahvaltıların çoğu çöp oluyor ve gerçekden artık çok üzülüyorum ve yoruldum. Sizler neler yediriyorsunuz bebişlerinize ?