10 aylık olmak üzereyiz hemen emeklesin yürüsün demiyorum ama hiçbir şekilde yürüme emekleme yok yüz üstü dönüp kuş gibi çırpınıyoruz. Emeklemesi için yada ayakta dik durması için yaptığınız bişeyler varmı yoksa kendiliğinden emekleyip yürüyen evlatlarınız varmı ? Yere yatırıyorum sürekli emeklesin diye ayakta tutmaya çalışıyorum bacaklarını hemen büküyor ayrıca egzersiz falan yapıyor musunuz? Geçenler de bi arkadaş 9 aylık kanepelerde geziniyor kızım dedi de 😇