GokceBerilim 4 aylık kızım var emziriyorum.. Yumurtalığımda kist oluşmuş doktor duphaston verdi prospektüsünde emzirirken kullanılmamalı yazıyor. Kullanan var mıı nolur yardımcı olun 😢