minikcivcivinannesi 3-4 gündür nereye dokunsam elektrik çarpıyor ve her geçen gün acısı daha da artıyor. Koltuktan bile çarpılıyorum 😵💫 Basına gelen var mı , toprağa basmak hariç yapabileceğim birşey var mı internetten bulamadım bişey
Elf55 minikcivcivinannesi Merhaba, benimde nedense aynı şekilde oluyor. Şimdi araştırdım 🌸🌸elektrik yükü çok fazla olan ofis ortamlarında, bilgisayarlarla, akıllı telefonlarla iç içe çalışıyoruz. Bunun sonucunda da iyonlarla yüklenmiş olan bedenimiz, nötr ya da elektrik yüklü bir nesneye, söz gelimi bir kapı kolu, otomobil kapısı, hatta bir başka insanla karşı karşıya gelince, bizim ‘spark’ dediğimiz kıvılcım atlamasıyla bütün yükü boşaltıyor. Bu da elektrik çarpmasına benzer nahoş bir his oluşmasına sebep oluyor. Buna da statik elektrik çarpması diyoruz. https://www.google.com/amp/s/www.hurriyet.com.tr/amp/kelebek/saglik/uzmanindan-onemli-uyari-statik-elektrik-carpmasi-deyip-gecmeyin-41726423 devamını link üzerinden okuyabilirsiniz 🌸🌸
Sarelinagis minikcivcivinannesi Yanlış hatırlamıyorsam çıplak ayakla toprağa basmak gerek o zaman atıyor vücut
Klymeneninatlasi minikcivcivinannesi giydiğimiz yünlü yelekler battaniyeler yorganlar özellikle pofudık terlikler çok yapıyor bunlara dikkat ederseniz azalacaktır
minikcivcivinannesi Elf55 bunı okumuştum sadece telefonla uğraşıyorum çok elektrikli bir ortam da da değilim. Gün içinde bol bol elimi vs de yıkıyorum ama geçmiyor artıyor daha çok. Antistatik bileklik buldum ama ne kadar işe yarar bilmiyorum 😑
Elf55 minikcivcivinannesi anladım, sadece elektrik ortamda olmak yetmiyor. sentetik, polyester eşyalardanda olabilirmiş. inşallah en kısa zamanda düzelir. 🌸
nurelem minikcivcivinannesi bu ara bende de var bu durum ya telefona sokunca bile çarpıyor neden acaba
Gulkizim minikcivcivinannesi gün içinde bol bol çıplak elle duvara dokunun toprak nötrdür bir nebze de olsa çeker. Telefonunuzun sar değeri yüksek olabilir bir de. Elinize çok fazla telefon almayın. En önemlisi evde kaçak olabilir sigorta kutusunda kaçak akım koruma rölesi var mı? 2 ya da 4 kutupludur. Yani birleşmiş 2 ya da 4 sigorta gibi düşünün. Eğer emin olamazsanız sigorta kutusunun fotoğrafını atın bakayım