gammet doktor bizden de istemişti ama benim çocuk kabız ve 3 gün içinde numune götüremediğimiz için süresi geçmişti barkodun. Geçen gün kaka yaptı hemen götürdüm acilden durumu anlattım daha önce doktorun istediğini ama süresi geçtiği için bir türlü yaptıramadığımızı anlattım. Aldılar yarım saat içinde de sonuç çıktı. Kabızlık durumu varsa bu şekilde bir şey demeyebilirler belki