Gulumseyememdedim Kızlar ben hamileliğimde 20 kilo aldım ve aldıgım bütün kiloyu 3 ay içinde verdim. Ama sorun şu ki hala ayakkabılarım sıkıyor, yüzüklerim olmuyor :( neden olabilir sizce bu durum delireceğimmm
temmuz_annesi Gulumseyememdedim sana ödeminden kurtulabilmen için kahve indirebilirim fiyatı da piyasa ya göre çok iyi 🥰
3melek_annesiii Gulumseyememdedim canım bol.bol şu iç odemin tek ilacı su ben de o şekilde attım birde evde 1 saat veya yarım saat müzik aç olduğun yerde tempolu yürü dans et veya spor yap yani hareket et birde en az 2.5 l şu iç içmeyi unutuyorsan da suyunu gözünün önüne.koy etkisini muhakkak görürsün
Gulumseyememdedim 3melek_annesiii su sürekli gözümün önünde ama pek aram yok gerçekten unutuyorum yaa hareket de şart doğru söylüyorsun canım denemem lazım teşekkür ederim 🌸🌸