AzraninAnnesii Kızim 14 aylik oldu tutunarak koltuklardan yuruyo ama biz yurutmeye calistigimizda istemiyor.Böyle olup yurutmeyi sevdiren varmi acaba😁
Areninannesiii AzraninAnnesii benim oglumda 14 aylik ayni dedigin gibi koltuklardan yuruyor ama desteksiz istemiyor daha 🙃
Minik12 AzraninAnnesii inanın bizde öyleydik ve ben artık cok üzülüyordum 17 aylık 2 gün önce koltuktan birden kendini öne bıraktı ve yürümeye başladı çok şükür gerçekten onlar hazır hissettiğinde oluyor 🙃🌸
buselidunya AzraninAnnesii bu bana kızımı hatırlattı😃 biz elinden tutup yürütünce aşırı hoşuna gidiyor ama biz bırakınca hemen yere diz çöküyor hahahsh
AzraninAnnesii Areninannesiii ya bide herkrs yurumedimi hala falan diyr soruyo cok anormal gibi deli oluyorum☹
FiltreKahve buselidunya tam olarak benim ikizlerden biri de böyle. Diğeri ellerini koltuktan falan bırakıp yürüyor 6-7 Adım atıyor ama diğeri anca elini tutarsak yürüyor elini bırakıyoruz hop poponun üstüne oturuyor hemen 😂
buselidunya FiltreKahve hahahahshh acaba tembellik mi işine gelmiyor heralde ya😃 kimisi de diyor aman yürümesin bu sefer peşine koşturmaktan yorulursun ama yürümeyince de sürekli paçamda ve yakamda püüf😃
AzraninAnnesii buselidunya ya benim kizim tembel gercekten cok gec emekledi zaten.aynen hep yapisik yuruse belki biraz bagimsiz olur ya
FiltreKahve buselidunya X2 bacım 😂 biri bir paçamda biri diğer paçamda bazen çığlık atıp kaçmak istiyorum 😂🤦🏻♀️
buselidunya AzraninAnnesii Sürekli ilgi bekliyor sürekliiii, belki yürüse bu kadar olmaz şaşırdık artık napcağımızı cidden🥲
buselidunya FiltreKahve 😂😂😂 senin şansına da ikiz ayy bazen benim bile imdaaaat diye bağırıp kaçasım geliyor 😂😂